Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 12 Lip 2003, 01:12:45 CEST

On Fri, Jul 11, 2003 at 07:53:07PM +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> Tzn. ? Dobrze rozumiem, że chodzi Ci o branch z brancha ??? Ja zrobiłem w ten
> sposób:
> cvs up -r RA-branch ekg.spec
> pozmieniałem i:
> cvs ci ekg.sepc
> I w tym momencie poczło to na head brancha.

Tak jest OK. Chodziło o to, żeby nie robić RA-brancha tylko tagiem...

> A w momencie jak robi się
> odwołanie do brancha - to cvs zawsze zapoda to z head. Chyba, że chodzi Ci
> jeszcze o dodatkowego tag-a :) Ale przecież tag nie może być taki sam jak
> nazwa brancha ?

właśnie dlatego, że potem przed commitem na branch trzebaby zmieniać
taga na brancha kombinując z tag -F.