postgres 7.3 & ra

Adam Kochanowski aip w aip.pl
Nie, 13 Lip 2003, 14:22:36 CEST

Witam.

Pisze po raz pierwszy wiec sory, jesli nie na ta grupe co trzeba, ale
wydaje mi sie, ze zainteresowani tu powinni byc. Probuje wlasnie podnies
postgresql z 7.2 na 7.3, niestety... nigdzie nie ma binarek w stulu
update (upgrade) a proby budowania z cvs koncza sie na tym, ze musialbym
upgradnac pol,  moze i wiecej systemu. Wiem, ze developerzy sa
zaangazowani w tworzenie ac, ale jeszcze go nie ma, przynajniej nie w
takiej wersji, do ktorej odwazylbym sie updatnac serwer, wiec moze
przydaloby sie stale, dobre wsparcie do ra???

Wybralem pld dlatego, ze zawsze nowosci byly pod reka. I nie jest to
podejscie windowsomaniaka (sory za uzywanie brzydkich slow ;))...
dlatego wlasnie chcialbym moc uruchomic postgresql 7.3 bez odnawiania
calego systemu. Jesli chcecie (chcemy) by pld bylo popularne i
cenione... IMHO m.in. z tym fantem trzeba by cos zrocic...

Z uznaniem dla ciezkiej pracy grona developerskiego

---
Adam Kochanowski
AIP