postgres 7.3 & ra

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Nie, 13 Lip 2003, 14:58:02 CEST

On Sunday 13 of July 2003 14:22, Adam Kochanowski wrote:

> Probuje wlasnie podnies
> postgresql z 7.2 na 7.3, niestety... nigdzie nie ma binarek w stulu
> update (upgrade) a proby budowania z cvs koncza sie na tym, ze musialbym
> upgradnac pol,  moze i wiecej systemu.

Swego czasu też to musiałem zrobić... w chwili obecnej na serwie z Ra (z małym
+) mam:

[root w command ZopeVersionControl]# rpm -qa | grep postgres
postgresql-doc-7.3.2-0.3
postgresql-devel-7.3.2-0.3
postgresql-libs-7.3.2-0.3
python-postgresql-7.2.4-1
postgresql-backend-devel-7.3.2-0.3
postgresql-clients-7.3.2-0.3
postgresql-7.3.2-0.3

> Wybralem pld dlatego, ze zawsze nowosci byly pod reka. I nie jest to
> podejscie windowsomaniaka (sory za uzywanie brzydkich slow ;))...
> dlatego wlasnie chcialbym moc uruchomic postgresql 7.3 bez odnawiania
> calego systemu. Jesli chcecie (chcemy) by pld bylo popularne i
> cenione... IMHO m.in. z tym fantem trzeba by cos zrocic...

O ile pamiętam wystarczyło obnizyć wymaganie openssl-a do openssl-devel >=
0.9.6. Zasugerowano mi że podbicie wymagań na openssl było sztuczne. Zerknij
do archiwum listy. Całość zbudowałem ze zmodyfikowanego (co do wymagań) speca
z rev 1.200

Chodzi to od 17 kwetnia bez problemów (choć ruch na postgresie u mnie raczej
nikły).

Pozdrawiam

--
Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics