Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 13 Lip 2003, 18:29:38 CEST

Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> [13-07-2003 17:41]:
> Heh. Dosłownie minutę temu udało mi się zupgrejdować glibca na builderze w
> taki sposób, że rpm nie odmówił przy okazji posłuszeństwa. Innymi słowy teraz
> to już z górki (jak się sprężę, co jest wątpliwe, to tydzień - najdalej za
> dwa).

Co zostało do zrobienia?

[...]
> I co? Będziesz takiego maintainera zmuszał do czegokolwiek? Ciekawym jakim
[...]

Dlaczego zmuszał?  Pytam po prostu jak wygląda sytuacja.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]