Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 23:32:51 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
> Zastanawiam się, czy kiedyś nie wyjdzie coś w tym stylu raz jeszcze...

Wiesz... takie rzeczy jak ostatnio zdażają się raz na wiele lat. W
debianie też mogę się zdażyć...

> A mieszam tę sprawę dlatego, że głupio mi promować / stawiać u ludzi
> distro, w której takie wały odchodziły i nie mam pewności, czy się nie
> powtórzą.  Ja nie jestem Cezar, żebym mógł sobie pozwolić na robienie
> własnej dystrybucji na bazie PLD (czy jak tam ten układ wygląda)... ;-)

XFree też nie promujesz? Jakie tam rzeczy odchodziły... to co w PLD to
drobne przepychanki przy tym ;)

> Naaah.  Spróbuj zrozumieć, o co mi chodzi... ;-)

Ja wiem o co ci chodzi. Chcesz mieć nowe wydanie PLD :)
Z kernelem 2.4/2.6 , super-hiper nowościami. I fajnie, bo ja też chcę. Ale
RA jest dla mnie na produkcję bardzo dobre. Mam na tym wiele rzeczy i
zdziwiłbyś się może w jakich miejscach... :)

> Taki mam plan, ale najpierw potrzebuję danych.

Zerknij do tego co się pojawiło w PLD-doc/.

Było o tym dyskusja kiedyś.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...