Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 14 Lip 2003, 00:33:16 CEST

On Sun, Jul 13, 2003 at 11:32:51PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja wiem o co ci chodzi. Chcesz mieć nowe wydanie PLD :)
> Z kernelem 2.4/2.6 , super-hiper nowościami. I fajnie, bo ja też chcę. Ale
> RA jest dla mnie na produkcję bardzo dobre. Mam na tym wiele rzeczy i
> zdziwiłbyś się może w jakich miejscach... :)

Oprócz postgresa i pewnie paru innych rzeczy o których w tej chwili
nie pamiętam.
Na pewno nie ma sensu się pakować w postgresa 7.2 przy nowych
instalacjach.

Jądro też lepiej mieć od razu nowe niż jakiś czas później migrować.
Z php podobnie.