Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 21:37:32 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
> Niejasna sytuacja wokół Ra

Myślę, że aktualnie staram się pracować nad wyjaśnieniem jej...
Tak się składa, że ja też mam konkretne $$$ z tego ;)

> (brak update'ów przez pewien czas,

Przeszłość...

> obecne bez podpisów),

To jest racja i dzisiaj postaram się tymczasowy klucz wygenerować, żeby
updaty były podpisywane. Będzie on miał termin ważności do końca września.
Do tego czasu sytuacja z kluczem będzie jaśniejsza.

> brak oficjalnych builderów z aktualnymi pakietami

???? a co niby buduje dla RA?
Chyba, że nie rozmawiamy o RA, ale wtedy czemu mieszasz sprawę updatów dla
RA?

> Żebyśmy mieli jasność: znam przyczyny tych faktów.  Ale to ich nie
> zmienia.

Chyba, że fakty są błędne ;)

> Jak z resztą?  IMHO przydałaby się lista w jakimś pliku w CVS.

Zacznij to spisywać :-D

> Nawet, jeśli potrafisz wykazać, że te wyjątki rzeczywiście potwierdzają
> regułę ;-), to IMHO rpm jest/powinien być jednym z nich. Sytuacji, w
> której bug w tak krytycznym pakiecie wisi miesiącami i nikt nie wie o co
> chodzi (a przynajmniej nie pisze o tym), nie nazwałbym działającą.

Ale realia są takie, że jeżeli ktoś znający się na temacie będzie wiedział
jak to poprawić... zrobi to. Jeżeli natomiast nie będzie go/nie będzie
wiedział to z g....a bata nie ukręcisz.

Oczywiście, jeżeli przykładowo wiget będzie chciał "adoptować" pakiet to
wszystko w porządku. Ale jestem mocno przeciwny modelowi maintainerów w
PLD. To nie zadzała w tak małym składzie jaki mamy.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...