Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 13 Lip 2003, 19:42:50 CEST

On Sunday 13 of July 2003 19:13, Radoslaw Zielinski wrote:
> Czy są kandydaci?  Lub choćby kandydaci na kandydatów?

Kandydaci na kandydatów na pewno.

> Interesują mnie realia, nie teoria... ;-)

Realia są takie, że trzeba pomęczyć malekitha, żeby zaimplementował trochę
bardziej rozbudowane acla (rozmawialiśmy z nim o tym na zlocie), tzn. żeby
można było takiemu cieciwie dać prawo puszczania iptables*.spec kernel*.spec
i czegoś tam jeszcze, etc.etc. W ten sposób zmniejszymy ilość typowo
kloczkowych pomyłek, gdy on budował/przenosił coś, o czym nie miał pojęcia.
No i zlikwiduje nam to konieczność posiadania kloczka z nieograniczoną
ilością wolnego czasu.