Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Nie, 13 Lip 2003, 22:04:36 CEST

> A taki ktoś się wreszcie wkurzy i znowu całość przejmie team... Kto jak kto,
> ale ty jeśli masz problem to go raczej idziesz naprawić, a nie molestujesz
> innych :)

To ze mozna kierowac, nie oznacza, ze kiedykolwiek cos sie zrealizuje.
Ja np. moge miec jakas sugestie odnosnie zrobienia czegos na builderach i z
kim mialbym na ten temat wymieniac korespondencje ? Z toba ? Z cieciwa ?
Zalozmy, ze z jakichs wzgledow nie chce na liscie...

Oczywiscie to tylko przyklad.

Podobnie z pytaniami o aktualnosc builderow. Niestety Ktos(TM) musi tego
pilnowac. I lepiej, jesli jest taka jedna osoba, niz gdy trzeba by zawracac
glowe pieciu...

BTW: bedziesz RM dla Ac ?

  phone (48)(58) 347 14 61