Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:54:16 CEST

On Sunday 13 of July 2003 22:04, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> To ze mozna kierowac, nie oznacza, ze kiedykolwiek cos sie zrealizuje.
> Ja np. moge miec jakas sugestie odnosnie zrobienia czegos na builderach i z
> kim mialbym na ten temat wymieniac korespondencje ? Z toba ? Z cieciwa ?
> Zalozmy, ze z jakichs wzgledow nie chce na liscie...
>
> Oczywiscie to tylko przyklad.

Hmmm. Na chwilę obecną jedynie samozwańczy maintainerzy (wydźwięk pejoratywny
niezamierzony, choć zabawny :) mają tendencję do krzyczenia, jeśli ktoś im
coś popsuje (możemy przeprowadzić test - niech ktoś cięciwie i bagginsowi
pogrzebie trochę w jajkach bez ich zgody/wiedzy :). W przeciwnym wypadku albo
ktoś zauważy złą zmianę i nakrzyczy/podda pod dyskusję, albo babol w końcu
wyjdzie i się go naprawi.

Sprawa builderów natomiast nie podpada pod to wszystko, z tego prostego
powodu, że ja i cięciwa jesteśmy raczej chłopcami builderowcami z braku
kloczka, a nie z jakiegoś specjalnego powołania. Jak już będą wyznaczeni
opiekunowie Acze, to się z nimi będzie gadało. Póki co to na listę :)

> Podobnie z pytaniami o aktualnosc builderow. Niestety Ktos(TM) musi tego
> pilnowac. I lepiej, jesli jest taka jedna osoba, niz gdy trzeba by zawracac
> glowe pieciu...

Aktualności builderów? To jest imho sprawa odpowiedniej automatyki raczej...

> BTW: bedziesz RM dla Ac ?

Po wakacjach klasa maturalna. Nie uczyłem się całe życie i niestety będę
musiał zacząć :/