Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:04:11 CEST

Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> [13-07-2003 20:54]:
> Przechodzenie Ra->Ac to nie jest tylko puszczenie budowania z jakiegoś
> automatu. Poza tym ja przygotowywuję builder mający jakieś ~300 pakietów, a
> nie całe distro. Tzn. po przygotowaniu builderów *wszystkie* pakiety będą
> jeszcze raz przebudowywane, ale już przy użyciu zleceń i dopiero wyniki tych
> zleceń wylądują na ftpie.

Myślałem, że jesteś już w okolicy drugiego etapu.  Temat przechodzenia
znam, robiłem to przecież.

> Nie, ale na tej zasadzie wystarczy, że pooglądasz changelog, by wiedzieć już
> kto posiada odpowiednią wiedzę i pracuje nad daną paczką. Przy czym
> określenia typu 'maintainer' nie mają tutaj zastosowania.

Ech, nie rozumiemy się, a temat mało istotny.  Whatever.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]