Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:38:40 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> W ramach uzgodnien: ja uwazam, ze jakby mialo nie byc takiej maszyny, to
> mozna sprobowac i przy nizszych parametrach (lacze, RAM).

No - oczywiście, że tak :)
Ja napisałem o normalnych wymaganiach.

> Co do dysku: ra/alpha stoi na IDE...

alpha to zupełnie inna bajka. Podobnie jak skwark. Tutaj problemem są
egzemplarze maszyn, a nie wymagania odnośnie ich parametrów :) Trochę
mniejszy problem jest przy PPC, bo RMF dysponuje kilkoma B50 (nie myśl, że
zapomnę o tych leżących w kącie u ciebie ;) ), ale i tutaj coś szybszego
by się przydało. Na ix86 pakiet jest już dawno zbudowany i czeka się na
sparca/ppc (alpha to już zupełnie z tyłu jest).
Częściowo problemy są w zakresie prędkości kompilatora, ale nie do końca.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...