Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Nie, 13 Lip 2003, 23:02:22 CEST

> No - oczywiście, że tak :)
> Ja napisałem o normalnych wymaganiach.

> alpha to zupełnie inna bajka. Podobnie jak skwark. Tutaj problemem są
> egzemplarze maszyn, a nie wymagania odnośnie ich parametrów :) Trochę
> mniejszy problem jest przy PPC, bo RMF dysponuje kilkoma B50 (nie myśl, że
> zapomnę o tych leżących w kącie u ciebie ;) ), ale i tutaj coś szybszego
> by się przydało. Na ix86 pakiet jest już dawno zbudowany i czeka się na
> sparca/ppc (alpha to już zupełnie z tyłu jest).

Mysle, ze troche przesadzasz. ZTCP, szybkosc budowania na alphie byla
porownywalna z szybkoscia budowania na i*86 (tyle, ze tam trzykrotnie :) )
ppc byl troszka z tylu, sparc odstawal za czasow kloczka. Ale co do sparca,
to IMO nastapila zmiana na lepsze (szybsza, mniej obciazona maszynka).

> Częściowo problemy są w zakresie prędkości kompilatora, ale nie do końca.
To prawda. C++ na alphie ssie...

  phone (48)(58) 347 14 61