Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Nie, 13 Lip 2003, 23:08:04 CEST

> Aktualności builderów? To jest imho sprawa odpowiedniej automatyki raczej...

Np. cofniecie pakietu do wczesniejszej, dzialajacej wersji ?
Nie wyobrazam sobie tu automatyki.

> Po wakacjach klasa maturalna. Nie uczyłem się całe życie i niestety będę
> musiał zacząć :/

Szkoda.

BTW: ja juz jakis czas temu stwierdzilem, ze nie zamierzam sie angazowac w
     Ac dopoki nie bedzie wiadomo kto to bedzie prowadzic. Do tego czasu
     zajmuje sie w zasadzie wylacznie Ra + kosmetyka...

     Dlatego czekam.

  phone (48)(58) 347 14 61