Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 13 Lip 2003, 23:17:38 CEST

On Sunday 13 of July 2003 23:08, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Np. cofniecie pakietu do wczesniejszej, dzialajacej wersji ?
> Nie wyobrazam sobie tu automatyki.

A to... no cóż. Pomijając grupy zainteresowania pewnie dwie-trzy osoby będą
miały full prawa na builderach.

> Szkoda.

Tiaaaa. Też uważam, że szkoda tracić czas na takie rzeczy :)

> BTW: ja juz jakis czas temu stwierdzilem, ze nie zamierzam sie angazowac w
>      Ac dopoki nie bedzie wiadomo kto to bedzie prowadzic. Do tego czasu
>      zajmuje sie w zasadzie wylacznie Ra + kosmetyka...
>
>      Dlatego czekam.

Już niedługo - tydzień dwa i trzeba będzie coś w tej kwestii zdecydować.