Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 13 Lip 2003, 23:21:57 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [13-07-2003 21:20]:
> On Sun, 13 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Dlaczego? Czego ci brakuje?

Głównie tego, że jej nie ma.  Ra nie liczę.

[...]
> Jeśli chodzi o RA to ja tą rolę przejąłem. Razem z ankrym i częściowo
> qbooshem.

W Ra macie (AFAIK) niewiele pakietów, nie licząc okazjonalnych wrzutek
perl-* ankrego. Obawiam się, żeby -- jak Ac ruszy -- nie było tak, jak
w NEST: wszystko w test, bo nikomu się nie chce przenosić.  Robota nie
jest za ciekawa, więc jeśli nie będzie chętnego/-ych, trzeba zacząć
myśleć nad jakąś większą automatyką do tego (np. implementacja mojego
rozwinięcia pomysłu częściowych uprawnień do builderów + międzymordzie,
pozwalające osobie zlecającej zaznaczyć pakiet do przeniesienia, a innym
na zatwierdzanie / wetowanie tego; różne poziomy ,,głosu'' w zależności
od zaufania, w tym także głosy anonimowych (-> nieweryfikowanych)
użytkowników, którzy mają ochotę informować o wynikach swoich testów).

[...]
> No nie - to jest bardzo miła i pożyteczna przypadłość te obsoletes...

Tak właśnie czułem, że tę rozmowę będziemy musieli jeszcze raz
przejść... ale to innym razem.

A krótko (NMSP ;-): to odbiera możliwość robienia na pakietach
dystrybucyjnych rzeczy, które są potrzebne i nie są wcale takim
ewenementem (duet apache + boa/thttpd, na przykład), a niczego (oprócz
możliwości mówienia ,,poszliśmy po najniższej linii oporu i udajemy,
że jest fajnie'') nie daje.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]