Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 13 Lip 2003, 23:01:43 CEST

On Sunday 13 of July 2003 23:02, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Mysle, ze troche przesadzasz. ZTCP, szybkosc budowania na alphie byla
> porownywalna z szybkoscia budowania na i*86 (tyle, ze tam trzykrotnie :) )
> ppc byl troszka z tylu, sparc odstawal za czasow kloczka. Ale co do sparca,
> to IMO nastapila zmiana na lepsze (szybsza, mniej obciazona maszynka).

Obecnie alpha jest szybsza niż potrójne budowanie na ep09.

> To prawda. C++ na alphie ssie...

Hehe. Co fakt, to fakt. Jeszcze na dodatek musiałem dziwny patch zaaplikować,
żeby kompilowanie c++ działało, a bugreport ze szczegółami na gcc.gnu.org
niestety nic nie dał.