Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 14 Lip 2003, 00:13:28 CEST

Dnia nie 13. lipca 2003 22:27, Paweł Gołaszewski napisał:
[CIACH]

> Dużo tego.
>
> # rpm -qa |fgrep kde
[CIACH]
Nie licząc gier - praktycznie to samo.

[CIACH]

> Nie wiem - kombinuj :) To ty chcesz tego plugina ;)
No właśnie kombinuję jak koń pod górę i brakuje mi pomysłów :(.
Po pierwsze nie leci restart samby, po drugie przy udostępnianiu katalogu nie
kopiuje smb.conf z /tmp do /etc/samba :(. Ponieważ pakiety mam mniej więcej
takie same, próbuję coś zakombinować z konfiguracją ....

> W miarę dobry jest. Postaraj się rozwiązać to o czym pisałeś tylko.
Staram się :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org