Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:27:51 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> i686 czy i586 ? U mnie jest to i686.

i686

> Jeżeli też masz i686 to podaj jakie pakiety kde masz zainstalowane (może
> przy upgradzie "moją" metodą poldek wyciął mi coś jeszcze, czego nei
> zauważyłem :)

Dużo tego.

# rpm -qa |fgrep kde
kdebase-kcontrol-3.1.1a-7
kdebase-mailnews-3.1.1a-7
kdebase-screensavers-3.1.1a-7
kdenetwork-kdict-3.1.1-3
kdeutils-ark-3.1.1-3
kdetoys-ktux-3.1.1-3
kdelibs-3.1.1a-4
kdegames-kasteroids-3.1.1-2
kdegames-kjumpingcube-3.1.1-2
kdegames-konquest-3.1.1-2
kdegames-ksame-3.1.1-2
kdegames-ksokoban-3.1.1-2
kdegames-lskat-3.1.1-2
kde-theme-mosfet-liquid-0.9.5-4
kdenetwork-3.1.1-3
kdemultimedia-kscd-3.1.1-2
kdetoys-kweather-3.1.1-3
kdegames-carddecks-3.1.1-2
kdegames-klines-3.1.1-2
kdegames-kmines-3.1.1-2
kdegames-kpat-3.1.1-2
kdeartwork-themes-3.0.5a-0.1
kde-splash-default-3.1.1a-7
kdebase-helpcenter-3.1.1a-7
kdebase-common-filemanagement-3.1.1a-7
kdebase-konsole-3.1.1a-7
kde-sdscreen-default-3.1.1a-7
kdegraphics-ksnapshot-3.1.1a-2
kdenetwork-kmail-3.1.1-3
kdenetwork-lanbrowser-3.1.1-3
kdeutils-kcalc-3.1.1-3
kdeartwork-screensavers-3.1.1-4
arts-kde-3.1.1a-4
kdegames-katomic-3.1.1-2
kdegames-kbattleship-3.1.1-2
kdegames-kreversi-3.1.1-2
kdegames-kshisen-3.1.1-2
kdegames-ksnake-3.1.1-2
kdegames-ktron-3.1.1-2
kdegames-kwin4-3.1.1-2
xmms-kde-3.0.0-3
kde-theme-acqua-1-4.5
gg-kde-1.0.0-3
kdebase-common-konsole-3.1.1a-7
kdebase-pam-3.1.1a-7
kdebase-3.1.1a-7
kdegraphics-kuickshow-3.1.1a-2
kdenetwork-kppp-3.1.1-3
kdemultimedia-kmix-3.1.1-2
kdegames-3.1.1-2
kdegames-kbackgammon-3.1.1-2
kdegames-kmahjongg-3.1.1-2
kdegames-kpoker-3.1.1-2
kdegames-ksmiletris-3.1.1-2
kdegames-ktuberling-3.1.1-2

> Ten max packet też nie wiem co to jest :) A w Ra ta samba taka stara
> znowuż nie jest ;P

Miałem na myśli betę nowej linii.

> Hmmm, żebym to ja wiedział jak się do tego zabrać :(
> Wiem tylko tyle, że w KDE3-packu z "błyska" pokazywało :) I to jest mój jedyny
> trop :)

Nie wiem - kombinuj :) To ty chcesz tego plugina ;)

> A tak poza tym - jak ogólnie się zapatrujesz na tego plugina ? ;)

W miarę dobry jest. Postaraj się rozwiązać to o czym pisałeś tylko.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...