Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 14 Lip 2003, 08:56:27 CEST

On Mon, 14 Jul 2003, Adam Kochanowski wrote:
> Zasadniczo super hiper nowosci nie trzeba ludziom, ale gdy nowa wersja
> softu wnosi zupelnie nowe rozwiazania i nie jest juz -beta etc. to
> zazwyczaj bywa tak, ze staje sie potrzebna i chcac utzymac atrakcyjnosc
> produktu powinna sie ona w miare szybko znalezc w dystrybucji
> (updatach).

Ale nie ma problemu, żeby konkretny program pojawił się w update-ach RA.
Warunek musi być jeden: kompatybilność. Postgres nie spełnia tego warunku,
ponieważ trzeba tam poczynić trochę czarów, żeby przejść z poprzedniej
wersji. I nie przeskoczysz tego...

> Osobiscie wybralem PLD dlatego, ze nie bylo problemow z swiezym softem,
> tzn. byl i do tego byl szybko. M.in. tym przekonalem tez innych, ktorzy
> zamienili na PLD inne dystrybucje. Przykro mi bedzie slyszec, ze
> wpuscilem ich w kanal.

Nie wpuściłeś ich, nie martw się...

> Zreszta sam tez sie uzeram ze wspomnianym wczesniej pg-7.3

Potrzebny jest postgres nowy wraz z procedurą awaryjną. Czy aktualny
postgres, który jest w cvs-ie zatrzyma się przy upgrade na "pałę" poldkiem
z poprzedniej wersji?

Bo jeżeli tak to można zrobić taki manewr, że starszy postgres wyląduje w
supported, wraz z zależnymi rzeczami, natomiast nowy pojawi się w
general... choć w zasadzie powinien w security...

Jednak w tego ja nie zrobię, bo się elementarnie nie znam. Mogę w tym
temacie "powspółpracować" z kimś. Chodzi ty jednak nie tylko o pakiety
postgres*, ale o wszystko zlinkowane z tym... Będzie trochę.

Chętni?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...