Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Adam Kochanowski aip w aip.pl
Pon, 14 Lip 2003, 00:46:58 CEST

> Z innej strony - wolę mieć działający system niż coś co ma potencjalne
> problemy. Kwestia podejścia. Ten system tak czy inaczej będziesz musiał za
> jakiś czas upgradować, nie ważne czy teraz będzie super-hiper nowy czy
> nie.

Zasadniczo super hiper nowosci nie trzeba ludziom, ale gdy nowa wersja
softu wnosi zupelnie nowe rozwiazania i nie jest juz -beta etc. to
zazwyczaj bywa tak, ze staje sie potrzebna i chcac utzymac atrakcyjnosc
produktu powinna sie ona w miare szybko znalezc w dystrybucji (updatach).

Osobiscie wybralem PLD dlatego, ze nie bylo problemow z swiezym softem,
tzn. byl i do tego byl szybko. M.in. tym przekonalem tez innych, ktorzy
zamienili na PLD inne dystrybucje. Przykro mi bedzie slyszec, ze
wpuscilem ich w kanal. Zreszta sam tez sie uzeram ze wspomnianym
wczesniej pg-7.3

Adam Kochanowski
AIP