bootstrap sparc - niechciane dziecko ;)

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pon, 14 Lip 2003, 22:36:21 CEST

On Mon, Jul 14, 2003 at 08:24:44PM +0200, Michał J. Podyma wrote:
> W związku z tym ze nie mail sie kto zabrac, za
> skwarki, zaczolem dlubac, no i wydlubalem:
> stage0 - prawie zakonczony, koncza budowac sie
> X'y
>
> przy okazji zauwazylem dziwna przypadlosc
> niezaleznie od tego czy budowana biblioteka
> jest 32 czy 64 bitowa (na 64 bitowej maszynie)
> prawie zawsze ustawiany jest _libdir na /usr/lib64
w przypadku budowy na ultrze najlepiej wchodź do chroot-a przez wrappera
sparc32.
czyli sparc32 chroot ~builder/chroot-sparc/ su -
czy jakos tak.
Inaczej gdzieniegdzie może Ci się zbudować kod niedziałający na sparc32
a chyba nie o to chodzi.
btw - jakie stage? mam chyba kompletne środowisko przebudowane z head na
sparca z myślą o ac(na wypadek gdyby cieciwa poległ). Pakiety leżą na
ftp://anonymous@atos.wmid.amu.edu.pl/pub/pld/sparc/. Jeżeli czegos Ci
brakuje może skorzystać z tego? Teraz wróciłem z wakacji, więc mogę co
nieco podciągnąć pracę. A jak nie - może nest na sparca na tym? ;)