bootstrap sparc - niechciane dziecko ;)

Michał J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Pon, 14 Lip 2003, 22:40:01 CEST

On Mon, Jul 14, 2003 at 10:36:21PM +0200, undefine w aramin.one.pl wrote:

> w przypadku budowy na ultrze najlepiej wchodź do chroot-a przez wrappera
> sparc32.
> czyli sparc32 chroot ~builder/chroot-sparc/ su -

jeszcze nie ten etap ;), ale ja glupi nie pomyslalem o "sparc32"

> czy jakos tak.
> Inaczej gdzieniegdzie może Ci się zbudować kod niedziałający na sparc32
> a chyba nie o to chodzi.

hmm nawet przy target sparc ??

> btw - jakie stage? mam chyba kompletne środowisko przebudowane z head na
przebieg 0 - przebudowanie pakietow z head
przebieg 1 - przebudowanie tych samych pakietow we wlasnym sosie

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org>
Szukam Pracy