bootstrap sparc - niechciane dziecko ;)

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pon, 14 Lip 2003, 23:21:39 CEST

On Mon, Jul 14, 2003 at 10:40:01PM +0200, Michał J. Podyma wrote:

> jeszcze nie ten etap ;), ale ja glupi nie pomyslalem o "sparc32"
nie ten? a jaki?

> hmm nawet przy target sparc ??
ukhm.
coś się kiedyś pamiętam piep... jak było zbudowane na sparc64 a potem
próbowałem odpalić na sparc32. Pomijając już drobiazg że na sparc32
trzeba było /usr/lib64 dodać do /etc/ld.so.conf

> przebieg 0 - przebudowanie pakietow z head
> przebieg 1 - przebudowanie tych samych pakietow we wlasnym sosie
no to to moje mozna trakować jako stage0 plus częściowe stage1 (gcc,
glibc itepe zbudowanych już na swoim)