Dorzucenie "nowych" pakietów do RA

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 15 Lip 2003, 00:48:39 CEST

Czy byłaby szansa dorzucenia do RA pakietów amavisd-new i mks*-* ? Co prawda
nie tagowałem tego RA-branchem, ale dłubałem przy tym co jest na head
(amavisd-new.spec, mks.spec i mksd.spec) i jest to "zgrane" ze sobą - po
zainstalowaniu tego kompletu i dorzuceniu paru linijek w /etc/mail/main.cf i
/etc/mail/master.cf dostajemy sprawnie działający skaner antywirusowy w
postfiksie :). Jeżeli byłaby szansa to dorzucić do RA, to zaraz to taguję i
zamieszczę opis konfiguracji :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org