Dorzucenie "nowych" pakietów do RA

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 15 Lip 2003, 00:58:30 CEST

On Tue, 15 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> Czy byłaby szansa dorzucenia do RA pakietów amavisd-new i mks*-* ? Co
> prawda nie tagowałem tego RA-branchem, ale dłubałem przy tym co jest na
> head (amavisd-new.spec, mks.spec i mksd.spec) i jest to "zgrane" ze sobą
> - po zainstalowaniu tego kompletu i dorzuceniu paru linijek w
> /etc/mail/main.cf i /etc/mail/master.cf dostajemy sprawnie działający
> skaner antywirusowy w postfiksie :). Jeżeli byłaby szansa to dorzucić do
> RA, to zaraz to taguję i zamieszczę opis konfiguracji :)

Oczywiście, że jest szansa. Jeżeli tylko pakiet będzie naprawdę ładnie
przygotowany to spokojnie jest na to szansa :)
W przeciwieństwie do dżimiego mam trochę inne podejście do takich rzeczy.
Jeżeli coś nie stwarza przeszkód to dlaczego tego nie umieścić w updates?
Konserwatyzm powoduje tu tylko tyle, że ludzi zaczynają szukać innych
distro :) Owszem, stabilność, ale z rozsądkiem :)

Wracając do tematu:
Jak wygląda sprawa z obsoletes na pozostałe amavisy? Nie ma tam
konfliktów?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...