Dorzucenie "nowych" pakietów do RA

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 15 Lip 2003, 01:12:48 CEST

Dnia wto 15. lipca 2003 00:58, Paweł Gołaszewski napisał:

> Oczywiście, że jest szansa. Jeżeli tylko pakiet będzie naprawdę ładnie
> przygotowany to spokojnie jest na to szansa :)
> W przeciwieństwie do dżimiego mam trochę inne podejście do takich rzeczy.
> Jeżeli coś nie stwarza przeszkód to dlaczego tego nie umieścić w updates?
> Konserwatyzm powoduje tu tylko tyle, że ludzi zaczynają szukać innych
> distro :) Owszem, stabilność, ale z rozsądkiem :)
:) Bardzo zdrowe podejście :) Ja w każdym razie mam ten zestawik już w 2
miejscach i działa bardzo ładnie - i to na sprzęcie z gatunku np. P120 z 64MB
RAM-u przy ruchu pocztowym rzędu kilkuset maili dziennie :)

> Wracając do tematu:
> Jak wygląda sprawa z obsoletes na pozostałe amavisy? Nie ma tam
> konfliktów?
To jest jedyne, co jest niedopracowane w amavisd-new :). W każdym razie taguję
to co zrobiłem dotychczas.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org