rpm 4.3 i zewnętrzny generator zależności

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Śro, 16 Lip 2003, 08:49:13 CEST

Witam.

Wczoraj zrobiłem małe testy z %{__find_requires} i wychodzi że teraz
można podawać argumenty do programu wołanego jako generator zależności.
Dzięki temu można na poziomie speca zmodyfikować jego działanie.
Np. dodać opcje --with-pear.
przykładowa implementacja
if is_yes $WITH_PEAR ; then
	RPMDEPS_ARGS='--define "__php_provides /usr/lib/rpm/php.prov"
--define "__php_requires /usr/lib/rpm/php.req"'
else
	RPMDEPS_ARGS='--define "__php_provides /bin/true"
--define "__php_requires /bin/true'
fi
Dzięki podobnym sztuczką można zlikwidować %{_builddir}/__rpm_lock,
który często staje się uperdliwy...
Niestety nie mam czasu na implementacje tego :-(
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/