nowe buildery i kwestia uprawnien

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 16 Lip 2003, 14:48:18 CEST

On Wed, Jul 09, 2003 at 01:57:23PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
> [...]
> zgodność z formatem i podpis kluczem publicznym, znajdującym się w CVS
> (najlepiej byłoby stworzyć osobny moduł dla tych kluczy).  Dwa typy
> zleceń: zwykłe i zatwierdzające (takie samo, jak konkretne zwykłe, o tym
> samym ID, ale podpisane przez osobę posiadającą wpis w acl.conf na
> odpowiednim builderze; mogłoby być generowane automatycznie dla
> zaufanych użytkowników).
>
> Co to daje?  Trzy przykładowe sytuacje:
>
> 1. Ktoś puszcza foo.spec na buildery Ac: sygnał dla mnie, że mój domowy
>    builder może zacząć mielić, bo foo jest gotowe.

Tu byłbym raczej za specjalnymi wpisami w commitlogach i wpięciem
automatu, który by je parsował (+ strony, która by to ładnie wyświetlała
i pozwalała puszczać na buildery).

> 2. Ja puszczam perl.spec -r PERL_5_9_0 na buildery NEST:
>    * sygnał dla zarządzających builderami NEST, że toto nadaje się do
>      budowania,
>    * sygnał dla użytkowników NEST, że czas uciekać. ;-)

Builder to pokazuje na swojej stronie ze statystykami.

Ale nie mam zbyt mocnych opini.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h