rpm 4.3 i zewnętrzny generator zależności

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 18 Lip 2003, 00:16:21 CEST

On Thu, Jul 17, 2003 at 10:26:03PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Na razie wygląda na to, że mam działający find-provides-wrapper z obsługą
> --with-perl, --with-php, --noautoprovfiles (i potrzebnego do tego
> --buildroot) oraz --noautoprov.
>
> Z requires będzie większa zabawa, ponieważ tam jest wywoływany
> find-provides-wrapper... więc trzeba dla niego przekazać i zachować
> wszystkie opcje.

Chyba też działa.
Tylko ze względu na zmianę sposobu przekazywania _noauto* trochę inaczej
działają znaki cytowania...

Teraz te znaki nie są potrzebne w przypadku ciągów zawierających nawiasy
itp. (całość jest brana w ''), znaki '' nie przeszkadzają (pod
warunkiem, że wewnątrz ciągu nie ma spacji), natomiast znaki "" trzeba
pozamieniać na ''...
(na HEAD "" są używane w 33 specach, '' w 53)

Po uwzględnieniu tej uwagi nowe skrypty nadają się do testowania.

> Jeszcze można przerobić compress-doc, żeby _noautocompressdoc było
> przekazywane z linii poleceń zamiast pliku (z lockiem).

Tego jeszcze nie ma.