Prośba o wrzucenie na buildery

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 18 Lip 2003, 09:05:48 CEST

Dnia pią 18. lipiec 2003 08:39, Andrzej Zawadzki napisał:

> Tak trochę z inne beczki, ale czy może robiłeś coś w kierunku postfix +
> amavis + clamav + mks?
> U mnie pierwsza 3-ka pięknie chodzi, ale dodatkowe zabezpieczenie było
> by miłe.
Dlatego chcę przebudować te pakiety "oficjalnie", że mam gotowca na
działającego postfixa, amavisd-new i mks-a i skanującego pocztę na
okoliczność wirusów. Działa - już trochę tego gówna mi wyłapał :) Jak te
pakiety zostaną zbudowane to wystarczy dodać tylko kilka linijek w
konfiguracji postfixa i działa. Mam przygotowany opis - krótkie HOWTO, ale
chcę je wrzucić na oficjalne www PLD jak te pakiety będą na ftp-ie :) (mam je
co prawda u siebie, ale jakbym je wystawił i wrzucił opis, to moje biedne SDI
by się zarżnęło - bo takie jest zapotrzebowanie w narodzie ;) ).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl