Prośba o wrzucenie na buildery

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 18 Lip 2003, 09:45:51 CEST

Jacek Rzęsista wrote:

> Dlatego chcę przebudować te pakiety "oficjalnie", że mam gotowca na
> działającego postfixa, amavisd-new i mks-a i skanującego pocztę na
> okoliczność wirusów. Działa - już trochę tego gówna mi wyłapał :) Jak te
> pakiety zostaną zbudowane to wystarczy dodać tylko kilka linijek w
> konfiguracji postfixa i działa. Mam przygotowany opis - krótkie HOWTO, ale
> chcę je wrzucić na oficjalne www PLD jak te pakiety będą na ftp-ie :) (mam je
> co prawda u siebie, ale jakbym je wystawił i wrzucił opis, to moje biedne SDI
> by się zarżnęło - bo takie jest zapotrzebowanie w narodzie ;) ).
To jak chcesz to ja jakiegoś ftpa na szybko postawię.
Clamav też pięknie działa - jest b. szybki - Tomek Kojm i spólka zrobili
super robotę - tylko chyba troszkę gorzej z sygnaturami - choć Sobiga.E
- ciąłem jakieś 3 dni szybciej niż WP - a o fałszywych alarmach na WP to
nawet nie wspomnę (np. pusty plik jest wirem ;-) - dlatego ten mksik
jest ok, a mocy w kompie mam dość :-)

ps. Jak możesz sam opis cobym poczytał ;-)