SPECS: pwlib.spec (HEAD)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 18 Lip 2003, 10:51:38 CEST

Dnia 2003.07.18 10:45, blues napisał(a):
> - added ugly workaround for linking pwlib with older library (I think)

Zaryzykujesz coś takiego? Openh323/pwlib są dosyć powalone same w
sobie, często dochodzi do niezgodności nawet bez zmiany soname. Nie
wiem, czy to dobry pomysł. Tyle ile widziałem jak gnomemeetinga piszą,
to tam nie jest dozwolny przedział wersji biblioteki pwlib/openh323 a
raczej konkretna wersja, bo z nowszą się nie buduje a ze starszą się
sypie lub odwrotnie zależności od przypływu lub odpływu wód w głowach
autorów openh323/pwlib

			Artur