SPECS: pwlib.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 18 Lip 2003, 11:59:52 CEST

On Fri, 18 Jul 2003, Artur Flinta wrote:
> Zaryzykujesz coś takiego? Openh323/pwlib są dosyć powalone same w sobie,
> często dochodzi do niezgodności nawet bez zmiany soname. Nie wiem, czy
> to dobry pomysł.

To nie o to chodzi (mea culpa, źle changelog napisałem...).
Podczas budowania pwlib w obecności starego pwlib łapie się w zależności
coś takiego:
$ sudo rpm -Uhv pwlib-devel-1.5.0-1.1.i686.rpm pwlib-1.5.0-1.1.i686.rpm
błąd: niespełnione zależności:
	libpt.so.1   jest wymagany przez pwlib-devel-1.5.0-1.1

Nie wiem dokładnie na jakim poziomie to rozwiązać, dlatego zrobiłem tak a
nie inaczej.

> Tyle ile widziałem jak gnomemeetinga piszą, to tam nie jest dozwolny
> przedział wersji biblioteki pwlib/openh323 a raczej konkretna wersja, bo
> z nowszą się nie buduje a ze starszą się sypie lub odwrotnie zależności
> od przypływu lub odpływu wód w głowach autorów openh323/pwlib

Takie rzeczy powinny w formie ścisłych zależności w specach się znajdować.
Żeby ludzie od pwlib/openh323 mają wodogłowie to ja wiem.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...