Ra-updates -> utracony antyalias

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 18 Lip 2003, 19:24:55 CEST

On Fri, 18 Jul 2003, Mariusz Witkowski wrote:
> a to czemu ? Jest to jedyne znane mi rozwiązanie tego problemu, zmiany
> konfiguracji qt/kde nic nie pomagaja tylko rebuild qt.

Bo to nie jest rozwiązanie.

>  po prostu ./buidler qt.spec + xft-devel i tyle

Wiesz? Tutaj się robi dystrybucję, a nie kompilaty na własny użytek.
Jeżeli chcesz takie rzeczy to zaprasza slack albo Gentoo czy LFS.

Celem jest paczka, budująca się w przewidywalny sposób i o przewidywalnych
własnościach. Na builderach także. Jeżeli to co piszesz nie działa to
znaczy, że czegoś brakuje.
Nie zagwarantujesz nikomu, że po opisanym przez ciebie manewrze dostanie
paczkę taką jak chce.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...