Ra-updates -> utracony antyalias

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 18 Lip 2003, 20:15:27 CEST

Dnia Fri, 18 Jul 2003 19:24:55 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> >
napisała:

> Bo to nie jest rozwiązanie.

w moim przypadku jest

> Wiesz? Tutaj się robi dystrybucję, a nie kompilaty na własny użytek.
> Jeżeli chcesz takie rzeczy to zaprasza slack albo Gentoo czy LFS.

Wiesz ja mam XFree86 4.3.0 którego afaik nie ma w Ra a Ra używam i co w takim
wypadku ?

> Celem jest paczka, budująca się w przewidywalny sposób i o przewidywalnych
> własnościach. Na builderach także. Jeżeli to co piszesz nie działa to
> znaczy, że czegoś brakuje.

Nie wiem jak jest na czystym Ra, ja mam Ra z paroma pakietami z cvs'u które mi
ładnie działają. Na nest'a nie chce się przerzucać. A przebudowanie QT zawsze
mi działało w _moim_ środowisku, poza tym bart nie pisał jakie ma XFree ani
czy używa Ra czy też nie, pytał za to co przekompilować... Jak dla mnie EOT.

> Nie zagwarantujesz nikomu, że po opisanym przez ciebie manewrze dostanie
> paczkę taką jak chce.

A jaką ma gwarancję że w dystro dostanie taką jaką chce ? Jeśli ktoś pyta co
przebudować to chyba wie co robi i czyni to z pełną odpowiedzialnością.

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |