[negocjacje?]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 20 Lip 2003, 14:01:45 CEST

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> Bardzo dobre pytanie...

To czad, że się raz zgodziliśmy :-))))

Pozwolę sobie  zacytować list z tajemniczej  listy negocjacje,
który otrzymałem od "życzliwego", autorem listu jest Paweł:

"Ze  względu  na  nieporozumienia  między  kloczkiem  a  RMFem
-  uważam,  że  ten  ostatni   nie  powinien  być  tutaj  przy
negocjacjach. Podobnie  jak Sergiusz.  Te sprawy  można będzie
później rozwiązać, już na spokojnieszym gruncie."

Zatem  bardzo  grzecznie  proszę poinformować  mnie  o  celach
negocjacji, gdyż widać, że coś  dziwnego dzieje się za naszymi
plecami.

Za słownikiem języka polskiego:

Negocjacje:  "dwu- lub  wielostronne rozmowy  prowadzone przez
przedstawicieli  stron zaangażowanych  w  konflikt, mające  na
celu  wypracowanie  zadowalającego  obie strony  stanowiska  w
jakiejś sprawie."

Jakie cele  chcesz osiągnać,  Paweł? I  co masz  konkretnie do
mnie, czemu  pozwalasz sobie na szastanie  moim nazwiskiem bez
mojej wiedzy?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info