[negocjacje?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 20 Lip 2003, 14:21:38 CEST

On Sun, 20 Jul 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> To czad, że się raz zgodziliśmy :-))))

Obudził się...

> Pozwolę sobie zacytować list z tajemniczej listy negocjacje, który
> otrzymałem od "życzliwego", autorem listu jest Paweł:
>
> "Ze względu na nieporozumienia między kloczkiem a RMFem - uważam, że ten
> ostatni nie powinien być tutaj przy negocjacjach. Podobnie jak Sergiusz.
> Te sprawy można będzie później rozwiązać, już na spokojnieszym gruncie."
>
> Zatem bardzo grzecznie proszę poinformować mnie o celach negocjacji,

Celem jest osiągnięcie porozumienia z kloczkiem.

> gdyż widać, że coś dziwnego dzieje się za naszymi plecami.

Za jakimi plecami? Nie siej herezji. To, że się teraz obudziłeś nie
świadczy o niczym.

Proszę uprzejmie o przejrzenie discuss.

> Za słownikiem języka polskiego:
>
> Negocjacje:  "dwu- lub wielostronne rozmowy prowadzone przez
> przedstawicieli stron zaangażowanych w konflikt, mające na celu
> wypracowanie zadowalającego obie strony stanowiska w jakiejś sprawie."

Fajnie, że masz słownik.
Czy widzisz jakieś rozbieżności?

> Jakie cele chcesz osiągnać, Paweł?

Dlaczego ja? Mnie jutro nie będzie na 2 tygodnie. Negocjacje będą
prowadzili inni, mam nadzieję, że w zgodzie z naszym interesem.

> I co masz konkretnie do mnie, czemu pozwalasz sobie na szastanie moim
> nazwiskiem bez mojej wiedzy?

ROTFL!
Przepraszam, następnym razem użyję "X" zamiast ciebie, ok?

Pokaż mi gdzie tu jest szastanie?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...