[negocjacje?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 20 Lip 2003, 19:20:07 CEST

On Sun, 20 Jul 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Paweł - nie wiem czy jestem inteligentny, ale do czego dążysz?

Nie mam pojęcia do czego ty dążysz...

> Uważasz, że Tomka należy jakoś specjalnie podejść, dlatego oddałeś mnie
> na pożarcie?

Cholera, dlaczego ty wszystko bierzesz jako atak na siebie?? Czy to jest
zgłoszenie błędu czy cokolwiek innego???

NIE ODDAŁEM CIĘ NA POŻARCIE.

Jesteś w stanie zagwarantować, że będziesz rzeczowo rozmawiał i
_normalnie_ prowadził negocjacje? Bo ja jestem pewien, że nie jesteś w
stanie... Pozostałe powody - pisałem poprzednio.

> Proszę tylko o jedno - gdy następnym razem publicznie, na jakiejkolwiek
> liście, będziesz pisał o mnie, daj przynajmniej BCC:

Śmieszny jesteś, ale postaram się pamiętać.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...