[negocjacje?]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 20 Lip 2003, 18:36:48 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Proszę, nie udawaj mniej inteligentnego niż jesteś...

Paweł  -  nie  wiem  czy jestem  inteligentny,  ale  do  czego
dążysz?  Uważasz, że  Tomka należy  jakoś specjalnie  podejść,
dlatego oddałeś  mnie na pożarcie?  Myślisz, że dokądś  to nas
zaprowadzi?  Proszę  tylko  o  jedno  -  gdy  następnym  razem
publicznie, na  jakiejkolwiek liście,  będziesz pisał  o mnie,
daj przynajmniej BCC:

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info