Zieeew i co dalej?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 21 Lip 2003, 01:42:14 CEST

"Negocjacje" z kloczkiem można generalnie rzecz biorąc spuścić w toalecie więc
pytanie, co robimy dalej. W kwestiach technicznych, to ja robię builder ppc,
po czym zostanie jeszcze tylko 'zsynchronizowanie' athlona i skwarka z resztą
builderów (czyli tymi, które ja zrobiłem :) i możemy normalnie puszczać
zlecenia.
Btw: kto wreszcie robi skwarka i gdzie będzie w końcu siedział builder?
Undefine ma maszynkę, ktoś jeszcze ma 'kandydatury'?

Z kwestii organizacyjnych: z racji braku możliwości dogadania się z kloczkiem
(i proszę nie marudzić, że może się jeszcze udać) trzeba rozwiązać pierwszą
kwestię: czy bijemy się z kloczkiem o nazwę? Niby zawartość pld jest bardziej
nasze, jak jego, ale z drugiej strony to jest tylko parę literek, które on
wymyślił. Fakt, że jednak sporo osób je zna, ale... kto by się przejmował
userami :). To pewnie będzie trzeba jakoś obdyskutować, po czym robimy
głosowanie cdg. Innych pomysłów nie mam.

No a później dyskusja i głosowanko na temat podpięcia się pod plug i to tyle
spraw organizacyjnych. Fakt, że przy okazji pewnie zmodyfikowaniu ulegnie
stuktura cdg, ale to może wyjść tylko na korzyść... a przynajmniej tak
twierdzą co po niektórzy :)

No a później będzie trzeba nad mrożeniem wybielacza myśleć.