Zieeew i co dalej?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 21 Lip 2003, 03:09:08 CEST

On Mon, 21 Jul 2003, Mariusz Mazur wrote:
> "Negocjacje" z kloczkiem można generalnie rzecz biorąc spuścić w
> toalecie więc pytanie, co robimy dalej.

Mimo wszystko poczekaj do końca miesiąca. Wiem, że jest ci ciężko, ale
cierpliwości. Jeżeli nic nie wyjdzie to wtedy będziemy o tym rozmawiać.

> W kwestiach technicznych, to ja robię builder ppc, po czym zostanie
> jeszcze tylko 'zsynchronizowanie' athlona i skwarka z resztą builderów
> (czyli tymi, które ja zrobiłem :) i możemy normalnie puszczać zlecenia.
> Btw: kto wreszcie robi skwarka i gdzie będzie w końcu siedział builder?
> Undefine ma maszynkę, ktoś jeszcze ma 'kandydatury'?

Fajnie. Może w końcu coś na ftp-ie zacznie się pojawiać innego niż RA.

> Z kwestii organizacyjnych: z racji braku możliwości dogadania się z
> kloczkiem (i proszę nie marudzić, że może się jeszcze udać)
[CIACH]

Jak wiesz, jestem marudny :) Może się udać. :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...