[negocjacje?]

Pon, 21 Lip 2003, 16:24:40 CEST

> Na discuss g* jest. Głosowanie w sprawie negocjacji skończyło się
> dziesiątego lipca wieczorem. Kloczek napisał mi w liście z osiemnastego
> lipca, że rozmawiał z jakimiś trzema osobami, nie widział później nigdzie
> tych rozmów publicznie. A także, że w związku z zastojem rozmów
> trwającym *dwa tygodnie* zastanawia się czy jechać do Warszawy na
> spotkanie.
>
> Ktoś to raczy jakoś skomentować?

Decyzja o zamiarze podjecia negocjacji zapadla na zlocie. I Tomek o tym
wiedzial. To ze CDG podjelo formalna decyzje pozniej niczego nie zmienia.

Przed podjeciam decyzji przez CDG (ba, nawet przed utworzeniem listy
pld-negocjacje) zadne negocjacje (ZTCW) z kloczkiem nie byly prowadzone.

Na dobra sprawe negocjacje sa caly czas w powijakach.

  phone (48)(58) 347 14 61