[negocjacje?]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 20 Lip 2003, 14:35:25 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Celem jest osiągnięcie porozumienia z kloczkiem.

Ale jakiego  porozumienia? Żeby  wrócił i  został developerem?
Czy  miał  również  jakieś   extra  przywileje  decyzyjne  niż
szergowy członek CDG?

> Za  jakimi  plecami? Nie  siej  herezji.  To, że  się  teraz
> obudziłeś nie świadczy o niczym.
>
> Proszę uprzejmie o przejrzenie discuss.

Przejrzałem - ani słowa o celach negocjacji.

> Dlaczego ja? Mnie jutro nie będzie na 2 tygodnie. Negocjacje
> będą prowadzili  inni, mam nadzieję,  że w zgodzie  z naszym
> interesem.

Ale jaki jest ten interes!! Proszę wyłożyć kawę na ławę!

> ROTFL!  Przepraszam,  następnym   razem  użyję  "X"  zamiast
> ciebie, ok?
>
> Pokaż mi gdzie tu jest szastanie?

Sorry, wiesz  znakomicie, że nie ma  mnie na tej liście,  i na
dodatek jak sam piszesz, jeszcze zabraniasz mi tam się znaleźć
- nie życzę sobie tego.

Sprowadzając  dyskusję  do  poziomu: "Marcin  i  Sergiusz  nie
mogą", powodujesz  personifikację problemu, dajesz  Tomkowi do
ręki argumenty pozamerytoryczne, akceptujesz ataki personalne.
I to na dodatek skierowane  w nieobecnych, którzy nie mogą się
bronić.

Tomek  powinien  dostrzec,  że  problem  leży  w  nim,  a  nie
kimkolwiek  innym...  Jeśli  tak  się  nie  stanie,  to  efekt
jakichkolwiek negocjacji będzie zerowy,  i prędzej czy później
nastąpi kolejna z winy Tomasza eskalacja kłótni i problemów.

Chciałbym zauważyć, że od czasu, kiedy zniknął Tomek, nie było
żadnej pozamerytorycznej sprzeczki -  czy naprawdę warto znowu
zacząć się kłócić? Do tego zmierzasz, Paweł?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info