uhm

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 23 Lip 2003, 09:12:44 CEST

On Wed, Jul 23, 2003 at 08:33:52AM +0200, Rafal Cygnarowski wrote:

> Jestem w 100% za. Bedzie z niego znacznie wiecej pozytku niz z Kloczka.

dodam że negocjacje powinnismy prowadzić już z dwiema osobami.
#log+
08:54 <@cieciwa> Hmmm, obawiam sie, ze PLD Team wlasnie stracil kolejna osobe
                 ..... :(
08:54 <@Qrczak> Kogo?
08:54 <@cieciwa> widze, ze nadal jest spora grupa osob dla ktorych Tomek jest
                 niemal BOGIEM ...
08:55 <@cieciwa> Nie widze mozliwosci dalszej wspolpracy.
08:55 <@cieciwa> KONIEC.
08:55 <@cieciwa> Przepraszam wszystkich ktoym cos zawaliłem.
08:55 <@Qrczak> Y?
08:55 <@cieciwa> Za to czego NIE zrobilem i za to zrobilem zle.
08:56 -!- cieciwa [cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl] has quit [Rezygnuje.]
#log-

Jeszcze kilka osób i zostanie już tylko garstka ludzi którym nie
pozostanie nic innego jak oddać się w ręce kloczka na jego warunkach.

Czy negocjacje z kloczkiem są tego warte?