Rezygnacja cieciwy ( Było Re: uhm)

Śro, 23 Lip 2003, 09:49:57 CEST

On Wednesday 23 of July 2003 09:12, undefine w aramin.net wrote:

> dodam że negocjacje powinnismy prowadzić już z dwiema osobami.
> 08:56 -!- cieciwa [cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl] has quit [Rezygnuje.]
> #log-
> Jeszcze kilka osób i zostanie już tylko garstka ludzi którym nie
> pozostanie nic innego jak oddać się w ręce kloczka na jego warunkach.
>
> Czy negocjacje z kloczkiem są tego warte?

Kompletnie nie rozumiem powodów rezygnacji osób rzekomo z powodu TK.
Na 95% TK nie zgodzi się na żadnen sensowny kompromis, fork pozostanie jakim
był i lepiej pozostać pragmatycznym w całym tym zamieszaniu.
Przypuszczam ze dla większości osób (na pewno dla mnei) rzekome poparcie (jak
to jest widze odbierane) dla TK jest wyrazem (jak ktoś to ujął w commitlogu)
chęci posiadania czystych rąk, a nie wyrazem że "TK jest Bogiem". :)

Nie sądze aby to był jakikolwiek powód aby rezygnować...

--
Mateusz Korniak