nazwa

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 23 Lip 2003, 01:21:07 CEST

On Wed, Jul 23, 2003 at 12:56:32AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze lepiej poswiecic nazwe niz pozwolic sie opluwac ?
może lepiej sobie wyjaśnijmy to od razu.

na markę pld pracowało wiele osób przez wiele lat.

kloczek, o ile mi wiadomo, dostal rw. chce wspolpracowac, to prosze bardzo.
nie chce, to niech sie odpierdzieli i wara mu w tym momencie od nazwy
bo nie nalezy ona tylko do niego. ani tylko do mnie. ani tylko do serka.
ani tylko do Ciebie, ankry. to jest wspolne dobro, ktorym pojedyncza
osoba nie ma prawa dysponowac i to nie podlega zadnym negocjacjom
do cholery jasnej.

    wrobell <wrobell w ite.pl>