nazwa

Śro, 23 Lip 2003, 01:25:28 CEST

> na mark=EA pld pracowa=B3o wiele os=F3b przez wiele lat.

Nikt tego nie kwestionuje.

> kloczek, o ile mi wiadomo, dostal rw.

Prawda.

> chce wspolpracowac, to prosze bardzo.

To wlasnie probujemy ustalic. Poczekaj ten tydzien, co jestes taki w goracej
wodzie kapany.
Ja od poczatku podchodze do tych negocjacji z zalozeniem, ze *nie jestem*
reprezentantem "forku". Staram sie je posuwac naprzod, ale propozycje
*musza* skladac inni. Sygnatariusze "manifestu".

> nie chce, to niech sie odpierdzieli i wara mu w tym momencie od nazwy
> bo nie nalezy ona tylko do niego. ani tylko do mnie. ani tylko do serka.
> ani tylko do Ciebie, ankry. to jest wspolne dobro, ktorym pojedyncza

No wlasnie. Ty uwazasz, ze wspolne. Ja tez tak sadzilem. Kloczek ma odrebne
zdanie. Sprawa sporna.
I co? Pojdziesz do sadu?

Co jest wg ciebie wazniejsze: nazwa (opakowanie), czy zawartosc?

> osoba nie ma prawa dysponowac i to nie podlega zadnym negocjacjom
> do cholery jasnej.

Nazwa to nie jest przedmiot negocjacji.
To jest sugestia wynikajaca z dyskusji na zlocie. Nie byles? Blad.

  phone (48)(58) 347 14 61