nazwa

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 23 Lip 2003, 02:00:11 CEST

VTAM!

On Wed, Jul 23, 2003 at 01:40:45AM +0200, wrobell wrote:
[...]
> my go nie wyrzucilismy z teamu. sam sobie poszedl i nie ma prawa
> zabierac z soba nazwy.

 ??? Sugerujesz ze kloczek zalozyl pld-linux.org i Was tam wykopal na
 sile? PANOWIE, MERYTORYKI QRDE, MERYTORYKI!!! Ja wszystko rozumiem,
 wszystko akceptuje ale DO DIASKA jezeli nie zejdziecie jako gremium na
 ziemie to piane bedziecie bic do usranej smierci (za przeproszeniem).

 Musze przyznac ze z racji natloku pozamerytorycznych dyskusji i
 takowych argumentow zaczynam sie powaznie zastanawiac nad dalsza
 dzialalnoscia mediacyjna w ramach PLD*. Chetnie zasponsoruje dzialania
 merytoryczne (vide punkty 4 i 5 oswiadczenia dostepnego pod adresem
 http://7thguard.net/news.php?id=3108) ale szkoda mi sil na czytanie i
 analize pyskowek, mam co robic na codzien, uwierzcie mi :-(

[...]
>     wrobell <wrobell w ite.pl>

cezar

p.s. Ja juz mam dosc :-(

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl