nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 02:08:36 CEST

--->[Quoting Cezar Cichocki <cezar w cs.net.pl>:]

> VTAM!
>
> On Wed, Jul 23, 2003 at 01:40:45AM +0200, wrobell wrote:
> [...]
>
>  ??? Sugerujesz ze kloczek zalozyl pld-linux.org i Was tam wykopal na
>  sile? PANOWIE, MERYTORYKI QRDE, MERYTORYKI!!!

Zaraz zaraz, co ma do tego kradzież domeny? Jeśli Tomasz
by domeny nie ukradł, to na pewno byśmy z niej korzystali.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info